Site icon Cihad Sümbül

Tiktok Keşfete Düşme Saatleri 2024 YENİLENDİ

Tiktok Keşfet

Tiktok keşfet saatleri her kullanıcı için farklılık gösterebilir. TikTok’ta paylaşım yapmak için en iyi zaman ne zaman? Belirli bir saatte veya haftanın belirli bir gününde yayınlamak, içeriğinizi daha fazla insanın önüne çıkarır mı? Mükemmel bir gönderi takvimi bulmak, katılım oranlarınıza yardımcı olacak mı?

İçeriğinizin platformun algoritması tarafından alındığından ve doğru kişilere ulaştığından emin olmak için TikTok’ta ne zaman yayın yapacağınızı öğrenmek için okumaya devam edin…

Tiktok Keşfete Düşme Saati Var mı?

Tiktok’da keşfete düşme saati diye bir tabir aslında hem var hem yok. Nasıl mı?

Hangi saatlerde Keşfete düşülür?

Belli bir saatte attığın videolar her hesapta keşfet olur demek yanlıştır. Sizin hedef kitleniz saat kaçta uyanıyor? Hedef kitle genel olarak tiktok’a hangi saatlerde daha çok giriyor? Bunlar içerik türünüze göre değişir. O yüzden her hesap için aynı saatler keşfete düşürür diyemeyiz. Analiz yapmanız önemli. Bu nedenle Tiktok’un size sunduğu istatistiklere göz atmalısınız.

TikTok, her bir kullanıcısına uygulamanın ana arayüzü olan Sizin İçin sayfasında son derece kişiselleştirilmiş bir içerik karışımı sunmakta harika bir iş çıkarıyor. Sizin İçin sayfasında önerilen videolar, büyük ve küçük hesaplardan gelebilir, ancak ortak bir noktaları vardır: çoğunlukla, birkaç günden daha eski değildirler.

Bu nedenle, en iyi sonuçları elde etmek için, kitlenizin halihazırda kaydırma yapma olasılığı en yüksek olduğunda TikTok’ta gönderi paylaşmak isteyeceksiniz. Başka bir deyişle, gönderi göndermek için en iyi zamanınızı bulmak, hedef kitlenizin nerede olduğunu (saat dilimleri önemlidir) ve ne zaman çevrimiçi olduklarını anlamayı gerektirir.

Ancak TikTok’ta geniş bir kitleye ulaşmak, yalnızca ne zaman yayın yaptığınızla ilgili değildir. Ne sıklıkta gönderi yayınladığınız, içeriğinizin platformda nasıl dağıtıldığını da etkileyebilir (TikTok günde 1-4 kez gönderi göndermenizi önerir ). Hem TikTok algoritmasını hem de hayranlarınızı memnun edecek bir gönderi programı bulmak için, çalışan bir frekans bulana kadar performansınızı yakından takip edin.

Bununla birlikte, bazı saatler ve günler, yönetim kurulu genelinde diğerlerinden daha iyi çalışıyor gibi görünüyor. Tiktok keşfet ayarları yaparken bu yazıdan öğrendiğiniz bilgileri kullanın. Bu bilgiler, TikTok fyp Saatleri olarakta bilinmektedir. Fakat bunlar kesinlikle “Tiktok keşfet hilesi” değildir.

Ek bilgi : >>> Tiktok keşfet Etiketleri <<<

Tiktokta Keşfet Keşfete Düşmek için En İyi Saatler

Tiktokta keşfete düşmek için kesin saatler olmadığını anlatmıştım. Yine de istatistiksel olarak incelendiğinde en çok keşfete düşüren saatler listelenmiştir.

TikTok Keşfet Saatleri Tablosu 2022

Araştırma ve deneylerimize dayanarak, maksimum katılım için TikTok’ta yayınlamak için evrensel en iyi zamanlar: TikTok Keşfet Saatleri Türkiye

AM:Sabah
PM: Akşam Öğleden sonra

Bunlar her yerde görünse de, TikTok’un küresel bir kitleye içerik sunduğunu unutmayın. Los Angeles’ta 05:00 New York’ta 08:00, Londra’da 13:00 ve Sidney’de 22:00’dir. (Kitlenizin nerede yaşadığını bilmeniz gerektiğini söylediğimizi hatırlayın. Saat dilimleri gerçekten önemlidir.)

Ayrıca, genel olarak sabah gönderilerinin haftanın başlarında (Pazartesiden Çarşambaya) daha iyi olduğunu, öğleden sonra ve akşam yayınlanan TikTok videolarının ise hafta sonu (Perşembeden Pazara) daha fazla ilgi gördüğünü gözlemledik.

Unutmayın – bunlar sadece ortalamalardır. Her kitle ve demografinin TikTok’ta kendine özgü etkinlik kalıpları vardır. Bu zamanları bir başlangıç ​​noktası olarak kullanın. Ardından, hedef kitleniz için en iyi sonucu verecek gönderi zamanlarını belirlemek için aşağıdaki ipuçlarını izleyin.

Tiktok Keşfete Düşmek için Saat Kaçta Video Paylaşmalıyım?

Tiktokta keşfete düşmek için kendi kitlenizi analiz etmeniz önemlidir.

En iyi performans gösteren TikTok’larınızı inceleyin


Diğer sosyal medya platformlarında olduğu gibi, hedef kitleniz için neyin işe yaradığını bulmanın en iyi yolu… hedef kitleniz için neyin işe yaradığını kontrol etmektir.

TikTok analizleriniz, platformda yayınlamak için benzersiz en iyi zamanlarınız hakkında en iyi bilgi kaynağıdır. Mevcut içeriğinizin performansını, çapraz referans görünümlerinizi ve etkileşimlerinizi yayınlama süreleriyle analiz edin. Kalıplar bulursanız, işe yarayan şeylerden daha fazlasını yapmaya devam edin!

TikTok analizlerindeki Video Görüntülemeleri bölümü, gönderi yayınlamak için en iyi zamanı aramaya başlamak için harika bir yerdir. İçeriğiniz için en yoğun günlerin hangileri olduğuna dair net bir genel bakış sunar.

Not: Kitle ve performans içgörülerini yakalamak için bir Pro TikTok hesabına geçmeniz gerekecek.

Rakiplerinize bir göz atın

Başkalarının başarısından çok şey öğrenebilirsiniz.

Ulaşmaya çalıştığınız hedef kitleye hitap eden hesapları bulun ve gönderi planlarını analiz edin. Hangi videolarının en popüler olduğunu not edin ve kalıpları kontrol edin. Haftanın belirli günlerinde yayınlanan TikTok’ların diğerlerinden daha iyi olduğunu fark ederseniz, o günlerde paylaşım yapmayı deneyin ve analizlerinizi yakından izleyin.

TikTok, basit bir rekabet analizi yürütmeyi nispeten kolaylaştırır. İlgilendiğiniz hesaba gidin ve TikTok’larından herhangi birini açın. TikTok’un ne zaman yayınlandığını, kaç beğeni, yorum ve paylaşım aldığını görebileceksiniz.

Ayrıca, hesabın özet akışından görüntüleme sayısını arayabilirsiniz – bunlar, her videonun küçük resminin hemen altındadır.

Kitlenizin ne zaman çevrimiçi olduğunu bilin

Kitleniz (tabii ki) uygulamada aktif olduklarında içeriğinizle etkileşime girme olasılığı en yüksek olanlardır. Ve Sizin İçin sayfasının çoğunlukla yeni TikTok’lardan oluştuğunu bilerek, yayınlama planınızı hedef kitlenizin aktivite kalıplarıyla uyumlu hale getirmeye çalışmalısınız.

Kitlenizin uygulamada en aktif olduğu zamanları bulmak için İşletme veya İçerik Üretici hesabı analizlerinizi kontrol edin:

Profil sayfanızda, ekranın sağ üst köşesindeki üç nokta simgesine dokunun.
Business Suite‘e ve ardından Analytics‘e dokunun.

Gerektiğinde ayarlamalar yapın

Hiçbir sosyal medya stratejisi kesin olarak belirlenmemiştir.

TikTok hala nispeten yeni bir sosyal ağ ve bu nedenle sürekli gelişiyor. Platforma her gün yeni kullanıcılar katılıyor ve TikTok’un algoritmasındaki yerinizi potansiyel olarak etkileyebilecek yeni özellikler düzenli olarak ekleniyor.

Bu, gönderi programınızın da zaman içinde gelişeceği anlamına gelir. Performansta bir düşüş fark ettiğinizde, yayınlamak için en iyi yeni zamanları bulmak için bu ipuçlarını tekrar gözden geçirin.

Exit mobile version