Küçük işletmeler için ilgi çekici İnstagram Hikayesi anket fikirleri çok işinize yarayacak. Müşterileriniz ile etkileşim kurmak için İnstagram anketlerini kullanın.
Takipçilerinizle etkileşim kurma şeklinizi çeşitlendirmek mi istiyorsunuz? Anketleri kullanarak Instagram Hikayelerinizi geliştirmek, başlamak için harika bir yerdir. Sadece eğlenceli ve kolay olmakla kalmaz, aynı zamanda değerli müşteri içgörüleri kazanmanıza da olanak tanır.
Instagram Story anket fikirleri için ileriye atlamak için aşağıdaki bağlantılardan herhangi birine tıklayın:
- Şu ya da bu
- Evet veya Hayır
- Pazar araştırması
- Yeni ürünler veya hizmetler
- Web sitesi trafiğini artırın
- DM görüşmelerini yönlendirin
- Eğlenmek için anketler
İlgi çekici İnstagram Hikayeleri oluşturmanın önemi
İnstagram Hikayeleri otomatik olarak oynatıldığından ve kaydırılması kolay olduğundan, dikkat çekici Hikaye gönderilerine sahip olmak çok önemlidir. Anketler kaydırmayı durdurur ve takipçilerinizin içeriğinizi okumasını sağlar.
Bu, küçük işletmeniz için ne anlama geliyor? Müşterileriniz için akılda kalmanızı sağlar, daha samimi sohbetler oluşturabilir ve hedef kitleniz hakkında daha fazla bilgi edinmenize yardımcı olabilir.
Başlamadan önce, nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız İnstagram Stories’de nasıl anket yapılacağına dair yazımızı mutlaka okuyun.
Küçük işletmeler için ilgi çekici İnstagram Hikayesi anket fikirleri
1. Bu veya bu anketler
Bu veya bu gönderiler, takipçilerinizin aralarından seçim yapabileceği iki seçeneği sunmak ve karşılaştırmak için kullanılabilir. Bu tür gönderiler, herhangi bir işletme türü için iyi çalışır ve sınırsız olanaklara sahiptir.
Tercihleri ne olursa olsun, zevklerine uygun bir seçeneğiniz olduğunu göstermek için bunları stratejik olarak kullanın.
Başlamak için fikirler:
- Sen nasıl bir kahvaltı seversin? Takım tatlısı veya Takım tuzlu
- Ne tercih edersin? Küvet veya duş
- En sevdiğiniz koku kombinasyonu hangisi? Lavanta nane veya portakal vanilya
2. Evet Hayır Anketleri
Bir başka ilgi çekici anket türü de evet veya hayır sorularıdır. Bunlar genellikle şu veya bu anketlerden daha spesifiktir. Takipçilerinizin bir şey deneyip denemediğini, bir ürünle ilgilenip ilgilenmediğini veya bir endüstri gerçeğini duyup duymadığını görmek için bunları kullanın.
Bonus ipucu: Evet veya hayır anketlerinizle, cevap seçimlerinizi daha ilginç hale getirmek için kişilik veya yetenek ekleyin.
Başlamak için fikirler:
- Bu az bilinen istatistiği biliyor muydunuz? Evet, biliyordu! ya da HİÇBİR fikrim yoktu!
- Daha önce hiç avokado ağacı gördünüz mü? Evet veya Hayır
- Artık kaldırım kenarı hizmeti sunduğumuzu biliyor muydunuz? Evet! Ya da Hayır, çok mutluyum!
Daha fazlası için TIKLAYIN!
3. Pazar araştırması anketleri
Anketler, pazar araştırması yapmanın ve müşterileriniz hakkında bilgi edinmenin harika bir yoludur. Bunları, demografileri hakkında daha fazla bilgi edinmekten, sizden sonra ne görmek istediklerini öğrenmeye kadar her şey için kullanabilirsiniz.
Bir soru sorun ve iki anket seçeneğini, onlar hakkında bir anlayış kazanmak amacıyla aralarından seçim yapmak için iki farklı yanıt olarak kullanın.
Başlamak için fikirler:
- Niçin daha çok yardıma ihtiyacın var? Düzenleme veya Dağıtma
- Stresi yönetmek için hayatın hangi alanında daha fazla yardıma ihtiyacınız var? işte veya evde
- Ev dekorunuz hangi renk düzenidir? Aydınlık ve havadar veya Karanlık ve rahat
4. Yeni ürün veya hizmetleri tanıtmak için yapılan anketler
Gönderilerinize bir anket ekleyerek sahne arkası içeriğinizi daha ilgi çekici hale getirin. Yeni bir ürün, hizmet veya daha büyük özel teklif hakkında heyecan yaratmak için anketleri teaser olarak kullanın.
Gizlice bir göz atın ve takipçilerinizin ne olduğunu tahmin etmelerini sağlayın veya onlara heyecanlı olup olmadıklarını sorun.
Başlamak için fikirler:
- Sizce sırada hangi dondurma aroması geliyor? Yeşil çay veya Limoncello
- Bu baskının ne için olduğunu tahmin edebilir misiniz? Romper veya Etek
- Yaz indirimi için hazır mısınız? Ah evet! Veya Hayır teşekkürler.
5. Yukarı kaydırma özelliğiniz olmadığında web sitesi veya blog trafiğini artırmak için anketler
Hesabınızın takipçi sayısı 10 binin altındaysa maalesef Instagram’da yukarı kaydırma özelliğine erişiminiz yok. Takipçi sayınızı artırmaya çalışırken bu engeli aşmanın yaratıcı yolu anketleri stratejik olarak kullanmaktır.
Başlamak için fikirler:
- Etsy mağazamdaki yeni ürünler yayında! Aşağıdan bir seçenek seçin ve size bunları kontrol etmeniz için bir bağlantı göndereceğim! Küpeler veya Kolyeler
- Bu hafta 2 yeni blog yazısı! Aşağıdaki bir seçeneğe dokunarak bağlantıyı alın! Blog gönderisi 1 veya Blog gönderisi 2
- Danışmanlığınızı planlamaya hazır mısınız? Aşağıdan bir seçenek belirleyin, size arama bağlantısını doğrudan gelen kutunuza göndereceğim! Kişisel eğitim hizmetleri veya Yemek planlama hizmetleri
6. DM konuşmalarını yönlendirmek için anketler
Gayrimenkul, danışmanlık veya koçluk gibi işletmeler için, sürdürülebilir büyüme için güçlü ilişkiler kurmak esastır. Instagram gönderi yorumları harika ancak daha derin sohbetlere katılma konusunda yetersiz kalıyor.
Bu tür anketleri oluştururken, dikkat etmeleri gerektiğini bilmeleri için onlara doğrudan bir mesaj göndereceğinizi açıkça belirtin!
Başlamak için fikirler:
- Ev satın alma süreciyle ilgili başka sorularınız mı var? Evet veya Hayır
- Kişisel finansınızı bir sonraki seviyeye taşımanıza nasıl yardımcı olabileceğimi görmeye hazır mısınız? Evet! veya Henüz hazır değil
- Takip etmeye değer bir IG profili oluşturmanıza yardım edeceğim. Ücretsiz 5 dakikalık Instagram denetimiyle ilgileniyor musunuz? Evet lütfen veya Hayır teşekkür ederim
7. Sadece eğlence için
Son olarak, “sosyal”i “sosyal medyaya” geri getirmek ve takipçilerinizle özgün etkileşimler kurmak için sadece eğlence için anketler oluşturun.
Bu, kişisel yaşamınızı, ilgi alanlarınızı ve hobilerinizi paylaşmak için bir fırsattır.
Başlamak için fikirler:
- En sevdiğiniz tatil türü nedir? Rahatlatıcı veya Aksiyon dolu
- Siz de bitki sever misiniz? Yeşil başparmak veya Botanik meydan okuması
- Güne başlamak için kahveye mi ihtiyacınız var? EVET! Ya da benim için hiçbiri
Instagram Hikayeleri, işletmenizi müşteriler için akılda tutmanın harika bir yoludur ve katılım sağlayan anketler gibi hikaye çıkartmaları, müşterileri bağlı kalmaya teşvik eder.