Tiktok Ne Kadar Para Veriyor?

Tiktok ne kadar para veriyor sorusuna birlikte cevap bulacağız. Tiktok’tan para kazanmak istiyorsanız yazımızı sonuna kadar okuyun. Size özel fikirler ve para kazanma fikirleri vereceğim.

TikTok’taki insanların gerçekte ne kadar para kazandığını merak ediyor musunuz? İşte uygulamanın içerik oluşturucularına görüntüleme başına ödediği tam olarak bu.

TikTok 2019’da patladığından beri ,tam zamanlı olarak uygulamada video çekmek isteyenlerin sayısında büyük bir artış oldu.

Herkes “Addison Rae” veya “Charli D’Amelio” gibi bir TikTok yıldızı olmak ister, ancak TikTok Üretici Fonu aracılığıyla size gerçekte ne kadar ödüyor?

Hadi bulalım.

Tiktok Görüntüleme Başına Ne Kadar Para Veriyor?

  • 1000 (Bin) görüntüleme başına 2-4 sent. (Şuan Türkiye’de aktif değil.)

TikTok , yaratıcılarına ne kadar ödediğini resmi olarak açıklamadı ve belirli miktar kişiden kişiye farklılık gösteriyor.

Bununla birlikte, TikTok’un yakın zamanda başlatılan Üretici Fonu’nu kullanan etkileyiciler, TikTok’un onlara bin görüntüleme başına 2 ila 4 sent arasında ödeme yaptığını bildirdi.

Bunu bir perspektife oturtmak gerekirse, bu, videonuz 500.000 görüntüleme alırsa, yalnızca 20 ABD doları kazanacağınız anlamına gelir; bu, sürekli olarak milyonlarca görüntüleme almadığınız sürece kesinlikle çok fazla bir şey gibi görünmüyor.

Peki TikTok yaratıcıları nasıl para kazanıyor?

Tiktok Fenomenleri Ne Kadar Para Kazanıyor?

1000 görüntüleme başına yalnızca 2 ila 4 sent arası ödeme alıyorsanız, TikTok fenomenleri nasıl bu kadar çok para kazanıyor?

Charli D’Amelio ve Addison Rae gibi TikTok’un en büyük içerik oluşturucularından bazıları, videolarında genellikle 60 milyona kadar görüntüleniyor ve günlük olarak paylaşımda bulunuyorlar. Bu nedenle, video başına cüzi 2 ila 4 sentleri bile yıllık olarak büyük bir meblağ tutar.

Bununla birlikte, gelirlerinin çoğu, reklam gelirlerinden değil, sponsorlu gönderilerden, ürün yerleştirmeden ve ticari ürünlerden gelir.

İçerik oluşturucular uygulamada büyük bir takipçi kitlesi kazandığında, markalar “entegrasyon” olarak bilinen videolarında ürünlerinin reklamını yapmaları için onlara ödeme yapacaktır.

Entegrasyonlar genellikle bir içerik oluşturucunun yaklaşık 10.000 takipçisi olduğunda başlar ve ne kadar çok takipçiniz olursa markalardan o kadar fazla ödeme alırsınız.

Tiktok Fenomenliği Bir Meslek mi?

Herkesin bilmek istediği soru, gerçekten TikTok’u tam zamanlı kariyeriniz yapabilir misiniz? Ve bunun cevabı gerçekten bunun için ne kadar çalışmaya istekli olduğunuza bağlı.

Kendini işine adamış, videolarınızla tutarlı ve önemli sayıda takipçi ve görüntüleme alıyorsanız, TikTok’u işiniz haline getirmek kesinlikle mümkündür.

Ancak, yalnızca İçerik Oluşturucu Fonu’ndan sağ çıkamazsınız.

TikTok’ta gerçekten yeterli para kazanmanın tek yolu entegrasyonlardır ve entegrasyonları elde etmenin tek yolu, videolarınızla etkileşime giren çok sayıda takipçiye sahip olmaktır.

Kontrol et

instagram reklam verme ücretleri

İnstagram Reklam Verme Ücretleri

İnstagram reklam ücretleri, tıklama başına maliyet (TBM) veya gösterim başına maliyet (BGBM) gibi teklif verme …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir