İnstagram Hikaye Görüntülemeleri Düştü Nasıl Düzeltilir?

İnstagram hikayelerinizin izlenme sayısının düştüğünü görmek için uyanmaktan daha cesaret kırıcı bir şey yoktur.

Pekala, bundan daha kötü şeyler de var 🤕

AMA…

Etkileyici, marka veya sosyal medya yöneticisiyseniz, hikaye görüntülemelerini veya Reels görüntülemelerini azaltmak çok önemli. Sağ? İşte iyi haber, ‘gram ölmedi ve muhtemelen shadow ban’lı değilsiniz.

ShadowBan Sorunu Nasıl Anlaşılır? >> https://www.cihadsumbul.com.tr/sosyal-medyada-shadow-ban-olup-olmadiginiz-nasil-anlasilir/

İnstagram Story Görüntüleme Düşmesi Nedenleri

İnstagram hikaye görüntülemelerinizin düşmesinin birçok nedeni olabilir.
Görüşlerinizin azalmasının başlıca nedenlerinden bazılarını ve bu sorunu bugün çözmeye nasıl başlayabileceğinizi inceleyelim.

1.Önceki Hikaye Görüntülemelerinin Bot Olması

Hikaye görüntülemelerinizin düşmesinin en yaygın nedeni, daha önce gerçek olmayan etkileşimde görülen ani artıştır. Bu, bir bot tetikleyicisine inmeyi başardığınız, bir etkileşim uygulaması kullandığınız, etkileşim satın aldığınız (beğeniler veya takipler) veya sizin için otomatik olarak devreye giren bazı garip siyah şapka yazılımlarına yatırım yaptığınız anlamına gelir.

Açıkça bot hesaplar veya sahte hesaplar olan hesaplardan takipçi veya beğeni artışı fark ettiyseniz, önceki dönemde sahte görüntülemeler biriktirmiş olabilirsiniz, bu yüzden hikaye görüntülemeleri hızla düşüyor. Tipik olarak, yazılım kullanıp kullanmadığınızı veya etkileşim satın alıp almadığınızı bileceksiniz. Ancak bazı nadir durumlarda, bot etkileşimini teşvik eden bir hashtag kullanmış olabilirsiniz.

Hashtag’leri değiştirin Orijinal Olmayan Takipçileri Kaldırın

Bu sorunu düzeltmek için düşüşten önceki dönemi belirleyin ve gelecekte orijinal olmayan bir artış yaşamamak için o dönemde kullanılan hashtag’leri değiştirin . Ayrıca, gerçek olmayan kullanıcıları takipçi listenizden çıkarın. Daha da önemlisi, etkileşim satın aldıysanız veya bir tür uygulama kullandıysanız, verilerinizi şişireceğinden, organik verilerinize doğru şekilde karşılık gelmeyen çarpık bilgilerle karşı karşıya kalacağınız için gelecekte bunu yapmaktan kaçının.

2.Eski veya Statüko İçeriği

İçeriğiniz gelişmediği, niş alanınızdaki trendlere ayak uyduramadığı veya takipçilerinizle doğru çizgiyi yakalayamadığı anlamında durgunsa, yaratıcı stratejinizi yükseltmeniz gerekebilir. Bu, 2020’de İnstagram hikaye görüntülemelerinizin düşmesinin en büyük nedenlerinden biri olabilir.

Nişinizde yaratıcı veya trend içerik bulmakta zorlanıyorsanız, nişinizdeki benzer hesapları takip etmeniz şartıyla, keşif sayfasında trend olan şeyleri basit bir arama yapın. Alternatif olarak, IG’nizdeki konum etiketlerini veya hashtag’leri kullanarak trend olan hikayeleri de arayabilirsiniz.

Açıkça söylemek gerekirse, şu anda hangi içeriğin işe yaradığını öğrenin ve yaratıcı stratejinizi değiştirin. Araştırma senin dostundur, düşmanın değil.

3.Hikaye Hashtag’lerini Kullanmamak

Hashtag’ler, içeriğinizi daha keşfedilebilir hale getirir. Hashtag’leri ihmal etmek, azalan hikaye görüntülemelerinin suçlusu olabilir. Her hikayede 10 hashtag kullanabileceğinizi unutmayın. Buna 1 çıkartma etiketi, metin etiketi ve bir coğrafi etiket dahildir.

4.İlgi Çekmeyen İçerik

Gerçekten çok basit. Etkileşim için stratejisi veya aracı olmayan hikayeler yayınlıyorsanız, muhtemelen daha az etkileşim ve azalan hikaye görüntülemeleri alırsınız. Bunun yerine, bir hikaye oluşturun ve izleyicilere hikayelerinizle etkileşim kurmaları için bir neden verin. Testler, ifşalar, yüksek değer izleyiciye geri gelmesi, etkileşim kurması ve paylaşması için bir neden verir.

5.Kötü Zamanlama Stratejisi

İnsanların hikaye gönderirken yaptığı en yaygın hata, bir kerede çok fazla içerik yayınlamak ve ardından birkaç gün boyunca hayalet takipçileri yapmaktır. Buna karşılık, popüler hesaplar sıklıkla hatasız yayınlar. Ancak, güçlü bir katılım stratejisi geliştirmek için zamanlama ve tutarlılığın çok önemli olduğunu fark edeceksiniz.

Zamanlama stratejisiyle ilgili olarak göz önünde bulundurmanız gereken bazı şeyler şunlardır: 

  • Takipçileriniz çevrimiçi olduğunda hikayeler yayınlayın
  • Onları uygun şekilde boşluk bırakın.
    • Örneğin, “hikayeleri göster”, art arda 2 hikayenin yayınlanmasını gerektirebilir.
    • Oysa “hayatta bir gün” hikayesi, gün boyunca paylaşım yapmanızı gerektirecektir.
  • Hacim uğruna aşırı içerik yayınlamayın.

Hikaye gönderirken her zaman zamanlamayı dikkate alın.

6.Karşılıksızlık

Sadece birinin hikayelerinizi paylaşmasını veya görüntülemesini isteyen kişi olmayın. İnsanlar bu tür İnsanları çok sinir bozucu buluyor ve yakında etkileşimde bulunan ve paylaşımda bulunan biri için sizi takip etmeyi bırakacaklar. Topluluk karşılıklılığı, sosyal karma gibidir. Anlamlı bir şekilde ne kadar çok içerikle ilgilenirseniz, diğerleri de o kadar fazla sizinle etkileşime geçecektir.

7.İptal Edilen Kültür

İptal edilen kültür, markaların veya etkileyicilerin dijital aktivizmi kışkırttığı yeni bir çevrimiçi PR krizidir . Duyarlılık ve iletişim stratejisine son vermek, organik İnstagram büyümesinde bir izleyici sarmalına neden olabilir . Unutmayın, sosyal medya içeriği sonsuza kadar sürer, zamanı geri alamazsınız, bir kez çevrimiçi olduğunda tüm dünyanın görebileceği hale gelir.

İnstagram Hikaye İzlenimlerinin Düşmesi Son Düşüncelerim

Yukarıdaki ipuçlarını takip ederseniz, hikaye görüntülemelerinizin neden düştüğünü ve İnstagram’da erişiminizi sürdürmek için hangi yolu izlemeniz gerektiğini belirleyebilmelisiniz. İnstagram’da azalan hikaye görüntülemelerinizin arkasında ne olduğunu ortaya çıkarmak için deneme yanılmanın şart olduğunu unutmayın. Sistemi oynamaya veya algoritmayı yenmeye çalışmamak en iyisidir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.